Senin, 24 Juli 2017

Katalog Promo Giant

Promo Giant - Pelanggan Giant Supermarket bersedia untuk membanjiri produk termurah Januari 5 seterusnya. Jumlah itu tidak diketahui, ada 1,500 produk yang sedang disediakan. Supervisor Giant Extract Jati Winarno Mountain berkata, produknya dari semua kategori, makanan, bukan makanan, barangan gelas dan lain-lain.


Jenis yang tidak dapat kami sampaikan, kerana ia masih direka. Tahun-tahun awal kami merancang promo yang sangat menarik dan berjalan serentak, "katanya ketika ditemui Radar Cirebon, Senin (2/1). Sementara menunggu Promo Giant murah 5 Januari 2017, lanjut Winarno, para pelanggan masih dapat menikmati program murah lainnya. Promo yang akan berlangsung sehingga 11 Januari 2017.


Dengan tema Diskaun Festive di Tahun Baru, banyak produk yang boleh dipilih termasuk kategori elektronik. "Katalog baru boleh didapati, pengguna boleh merebut dan melayari produk dan Promo Giant." Winarno menjelaskan, Giant Ekstra Gunung Jati sentiasa mempunyai promo. Biasanya promo hari minggu bermula dari hari Isnin-Khamis dan akan diteruskan dengan hujung minggu promo.


Produk pada hari kerja promo tidak banyak dalam katalog. Walau bagaimanapun, harga yang ditawarkan adalah sama menarik kepada pengguna http://www.promojsm.com/2015/10/katalog-promo-giant-terbaru.html. Sebagai contoh , Forvita Refill 2 Liter Rp 21.500, detergen bubuk Rinso 900 gram USD 16 ribu, Pepsodent TP Center Fresh 160 gram USD 13 ribu. Promo masih merupakan cara utama untuk meningkatkan jualan. Untuk itu, Giant sentiasa mereka bentuk tawaran yang berbeza untuk sentiasa menjadi baru apabila pelanggan membeli-belah. 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar